
Παρακολουθώντας το δημόσιο διάλογο
που ξεκίνησε με αφορμή την αμφιλεγόμενη συνεργασία του Τζίμη Πανούση με
τον Γιάννη Αγγελάκα, την Κατερίνα Στανίση και τον Σωκράτη Μάλαμα,
παρουσιάζει ενδιαφέρον η σύγκριση της συγκεκριμένης[i] καλλιτεχνικής παραγωγής του Τζίμη Πανούση με τα τραγούδια του ελληνικού χιπ-χοπ συγκροτήματος «Social Waste»,
στη βάση ενός, ίσως και μοναδικού, κοινού στοιχείου τους: την άσκηση
πολιτικής και κοινωνικής κριτικής μέσω της τέχνης κατά την περίοδο
όξυνσης της κρίσης στην Ελλάδα.