-->

Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2019

Τοξικά Απόβλητα - Τι να Φταίει


Μου το έλεγε η μαμά μου το επέβαλλε ο μπαμπάς 
τα κεκάκια της γιαγιάς μου και ο τοπικός παπάς 
στο σχολείο τα ‘παν όλα για πατρίδα και λεφτά 
για κηλίδες πετρελαίου κι ακριβά ναρκωτικά 

 Ξεχασμένος απ’ τον κόσμο και πνιγμένος στα σκατά 
οι φίλοι μου δε με στηρίζουν έχω αρχίσει μαλακά 
ψάχνω τώρα στα σκουπίδια λίγο αγάπη για να βρω 
να μου πούνε πως αξίζω απλά επειδή είμαι εγώ 

 Μα τι να φταίει, τι να φταίει, τι να φταίει, 
τι να φταίει τι να φταίει που όλα πάνε στραβά
 με μια οθόνη στο χέρι ανταλλάζω μιζέρια 
και ψάχνω ζωντάνια πατώντας κουμπιά 

Μεθυσμένος στην πλατεία μίλαγα μ’ έναν τρελό 
μου ‘πε όλοι μείναν μόνοι από ανταγωνισμό 
με μιζέριασε λιγάκι, τον μιζέριασα κι εγώ 
μα όταν γύρισα στο σπίτι είχα κάτι να σκεφτώ 

 Μα τι να φταίει, τι να φταίει, τι να φταίει, 
τι να φταίει τι να φταίει που όλα πάνε στραβά 
με μια μπύρα στο χέρι και δυο χάπια στην τσέπη 
τριγυρνάω τα πάρτυ μα βαριέμαι ξανά 

Μα τι να φταίει, τι να φταίει, τι να φταίει, 
τι να φταίει τι να φταίει που όλα πάνε στραβά 
ίσως να φταίει που πίστεψα εκείνους που μου ‘παν 
πως άμα ακούω... όλα θα πάνε καλά


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου