-->

Κυριακή 15 Μαΐου 2022

ΧΡΩΜΑ - Ο στρατιώτης ποιητής (σε ποίηση Μίλτου Σαχτούρη)

Μουσική: ΧΡΩΜΑ, Ποίηση: Μίλτος Σαχτούρης. Το ποίημα ανήκει στη συλλογή: Τα φάσματα ή η χαρά στον άλλο δρόμο (1958)

Ο στρατιώτης ποιητής -  Δεν έχω γράψει ποιήματα μέσα σε κρότους μέσα σε κρότους κύλησε η ζωή μου Τη μιαν ημέρα έτρεμα την άλλην ανατρίχιαζα μέσα στο φόβο μέσα στο φόβο πέρασε η ζωή μου Δεν έχω γράψει ποιήματα δεν έχω γράψει ποιήματα μόνο σταυρούς σε μνήματα καρφώνω

ΧΡΩΜΑ: Γιάννης Σκορδής - Τύμπανα, Γιάννης Κοτσαμπάσογλου - Μπάσο, Γιώργος Ταμπουράκης - Κιθάρα, Δημήτρης Τσιοκάνης- Κιθάρα, φωνή

 

1 σχόλιο:

  1. https://resources.sport-fm.gr/supersportFM/images/news/22/10/13/image_000327.jpg?w=880&f=bicubic Πανό,από τα χτες σε αγώνα μπάσκετ στην Ιταλία,Ρέτζιο Εμίλια-ΑΕΚ..Άτομα από την φιλοκομμουνιστική Λιβόρνο στην εξέδρα των ΑΕΚτζήδων και δίπλα μαυροκόκκινα αστέρια και αντιμπατσικά.Πάντως εντάξει δεν είναι όλοι οι αστυνομικοί γουρούνια και ένας κόσμος ψάχνεται να αντιδράσει και κινείται σπασμωδικά.Δώστε ιδέες και εσείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή