Κατηγορίες αναρτήσεων
Σάββατο 28 Απριλίου 2018
Τρίτη 13 Μαρτίου 2018
Brother and Sister | Alaa Alahmad, Δημήτρης Μυστακίδης, Eshan, MC Yinka, Παυλέας
Αυτό δεν είναι ένα τραγούδι για πρόσφυγες, αυτό είναι ένα τραγούδι προσφύγων Από τις αρχές του 2015, βρίσκεται σε εξέλιξη η μεγαλύτερη προσφυγική κρίση μετά το Β' Παγκόσμιο Πόλεμο. Πάνω από 1 εκατομμύριο άνθρωποι ξεριζώθηκαν από τη Μέση Ανατολή και την Αφρική και εξωθήθηκαν προς την Ευρώπη μέσω της Μεσογείου. Αίτια: οι ιμπεριαλιστικοί ανταγωνισμοί, ο πόλεμος και η φτώχεια, που απειλούν την επιβίωσή τους. Πάνω από 12000 άνθρωποι βρήκαν το θάνατο στη διαδρομή. Ο βυθός της Μεσογείου είναι στρωμένος με πτώματα προσφύγων και προσφυγισσών, ενώ πολλοί και πολλές βρήκαν το θάνατο και στη στεριά. Στην Ελλάδα, ο προσφυγικός πληθυσμός αυξάνεται σταθερά, φτάνοντας σχεδόν τις 60000. Την ίδια στιγμή, η συμφωνία ΕΕ-Τουρκίας εγκλωβίζει χιλιάδες κόσμου στα νησιά του Αιγαίου και φέρνει δραματικές καθυστερήσεις στις διαδικασίες απόδοσης ασύλου. Οι άνθρωποι αυτοί δεν είναι μόνοι. Από την Ειδομένη μέχρι το λιμάνι του Πειραιά, από τις ακτές της Λέσβου μέχρι τις προσφυγικές καταλήψεις της Αθήνας, ντόπιοι και ντόπιες, πρόσφυγες και προσφύγισσες ανοίγουν μαζί μια άλλη διαδρομή: τη διαδρομή του αγώνα, της συνύπαρξης, της αλληλεγγύης των λαών, κόντρα σε ξενοφοβία και ρατσιστικά μίση. Το “Brother and Sister” είναι η επιλογή μας να βαδίσουμε από κοινού αυτή τη διαδρομή. Άνθρωποι από διαφορετικές αφετηρίες που μας ενώνει η αγάπη για τη μουσική και τη ζωή, βρεθήκαμε μαζί: Παιδιά και εγγόνια μεταναστών, πρόσφυγες και προσφύγισσες που ξεφύγαμε από τον πόλεμο μόνο για να βρεθούμε όμηροι στα ελληνικά camps, εγκλωβισμένοι στη Μόρια, ντόπιοι και ντόπιες. Αν ο πόλεμος και ο ξεριζωμός είναι οι επιλογές των ισχυρών, η αντίσταση, ο διεθνισμός και η αλληλεγγύη είναι οι δικές μας. Αντί να περιγράφουμε τις ζωές των “άλλων”, αντί να εξαντλούμε την ευαισθησία μας σε “ανθρωπιστικά” πυροτεχνήματα, συναντιόμαστε και τραγουδάμε για τη δικιά μας πραγματική και κοινή καθημερινότητα. Ζούμε μαζί, τραγουδάμε μαζί, αγωνιζόμαστε μαζί. ____ Press release (English): https://drive.google.com/open?id=1hOU... Press release (Arabic): https://drive.google.com/open?id=1R9f...
Τρίτη 25 Απριλίου 2017
ΕΑΑΚ ΤΕΙ - Φεστιβάλ Πρωτομαγιάς 28/4 ΤΕΙ Πειραιά
Υ.Γ. Τα Τοξικά Απόβλητα αναζητούν παίχτη χάλκινου πνευστού (σαξόφωνο, τρομπέτα κτλ.). Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, ευχαριστούμε!
Δευτέρα 24 Απριλίου 2017
Περί ΑΕΠΙ και άλλων δαιμονίων...
Το σκάνδαλο της ΑΕΠΙ κινητοποιεί τους δημιουργούς μέσα από πρωτόγνωρες -γι' αυτούς- διαδικασίες
Πραγματοποιήθηκε χθες Δευτέρα 24 Απριλίου, συνέντευξη τύπου από την πρωτοβουλία των 450+ δημιουργών-μελών της ΑΕΠΙ (όπου ανακοινώθηκε η ίδρυση του νέου σωματείου ΑΣΜΑ 450+) με σκοπό την περαιτέρω δημοσιοποίηση και κινητοποίηση του κόσμου για όσα συμβαίνουν τους τελευταίους μήνες γύρω από την ιδιωτική εταιρεία που διαχειρίζεται τα πνευματικά δικαιώματα συνθετών, στιχουργών, μουσικών –και απογόνων τους. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή:
Πέμπτη 20 Απριλίου 2017
Ανοιχτή επιστολή του Θάνου Μικρούτσικου: Το ελληνικό τραγούδι για πρώτη φορά κινδυνεύει να πεθάνει
tvxs
Ανοιχτή επιστολή του Θάνου Μικρούτσικου για τους δημιουργούς που εργάζονται στο χώρο του ελληνικού τραγουδιού, συνθέτες, τραγουδοποιούς, στιχουργούς και οι οποίοι «βρίσκονται σε τραγικό αδιέξοδο». Ο μουσικοσυνθέτης μιλά για το χώρο της μουσικής και όχι μόνο, για την υπόθεση της ΑΕΠΙ και καλεί σε άμεση ψήφιση του νομοσχεδίου για τα πνευματικά δικαιώματα. Ακολουθεί η ανοιχτή επιστολή του Θάνου Μικρούτσικου:
Ανοιχτή επιστολή του Θάνου Μικρούτσικου για τους δημιουργούς που εργάζονται στο χώρο του ελληνικού τραγουδιού, συνθέτες, τραγουδοποιούς, στιχουργούς και οι οποίοι «βρίσκονται σε τραγικό αδιέξοδο». Ο μουσικοσυνθέτης μιλά για το χώρο της μουσικής και όχι μόνο, για την υπόθεση της ΑΕΠΙ και καλεί σε άμεση ψήφιση του νομοσχεδίου για τα πνευματικά δικαιώματα. Ακολουθεί η ανοιχτή επιστολή του Θάνου Μικρούτσικου:
Τετάρτη 12 Απριλίου 2017
Αποχωρήσεις Δεληβοριά - Καλαντζόπουλου από το ΜΕΤΡΟΝ με καταγγελίες: Νέο Σωματείο οι 450
tvxs
Δύο ηχηρές παραιτήσεις από τον Σύλλογο Δημιουργών το ΜΕΤΡΟΝ, αυτή του προέδρου Φοίβου Δεληβοριά και του αντιπροέδρου Παναγιώτη Καλαντζόπουλου που ανακοινώθηκαν το πρωί , προκάλεσαν σε λίγες ώρες και ως τη στιγμή που γράφεται το κείμενο τη μαζική αποχώρηση σχεδόν του 50% του σωματείου ανάμεσά τους και ένα τρίτο μέλος του ΔΣ ο Αντώνης Πλέσσας. Πρόκειται για μέλη που στηρίζουν τους παραιτηθέντες και προαναγγέλλουν νέο σωματείο που θα μπορεί να εκφράζει την πλειοψηφία του ΜΕΤΡΟΝ και τους 450 δημιουργούς που έχουν ενιαίο μέτωπο στο θέμα ΑΕΠΙ και με επιστολή τους είχαν ζητήσει την παρέμβαση του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα, κάτι που τελικά συνέβη και έφερε το νέο νομοσχέδιο για τα πνευματικά δικαιώματα και τον έλεγχο της ΑΕΠΙ.
Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017
Διήμερο Φεστιβάλ Αυτοδιαχειριζόμενου Κυλικείου Νομικής
Το πρόγραμμα του φεστιβάλ έχει ως εξής :
ΠΕΜΠΤΗ 30/3
όλη τη μέρα θα υπάρχει στο χώρο bazaar κινηματικών βιβλίων και μινι κοκτέιλ μπαρ
8μμ θεατρική παράσταση "Μάμα Τόνυ" από την Ομάδα Πείρα(γ)μα
θα ακολουθήσει ΒΑR οικονομικής ενίσχυσης της θεατρικής ομάδας Πείρα(γ)μα
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 31/3
5μμ ΕΚΔΗΛΩΣΗ:
Μέρος πρώτο: Η κοινωνική χρήση του πανεπιστημίου και οι προβληματικές του ως αφηρημένου προτάγματος από την σκοπιά της τάξης, του φύλου και του έθνους
Μέρος δεύτερο: Η αντιμετώπιση και ο αποκλεισμός των ατόμων με αναπηρία από το κράτος και την εκπαιδευτική κοινότητα / Κίνηση Χειραφέτησης ΑμεΑ : ''Μηδενική Ανοχή''
9μμ SYNTH-PUNK/POST-PUNK LIVE με:
ANTI (synth-punk)
Living Under Drones (experimental noise duet)
Cold i (post-punk)
μετά το live θα ακολουθήσει PARTY για την οικονομική ενίσχυση του ΑΚΝ
Είσοδος -φυσικά- ελεύθερηΠΕΜΠΤΗ 30/3
όλη τη μέρα θα υπάρχει στο χώρο bazaar κινηματικών βιβλίων και μινι κοκτέιλ μπαρ
8μμ θεατρική παράσταση "Μάμα Τόνυ" από την Ομάδα Πείρα(γ)μα
θα ακολουθήσει ΒΑR οικονομικής ενίσχυσης της θεατρικής ομάδας Πείρα(γ)μα
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 31/3
5μμ ΕΚΔΗΛΩΣΗ:
Μέρος πρώτο: Η κοινωνική χρήση του πανεπιστημίου και οι προβληματικές του ως αφηρημένου προτάγματος από την σκοπιά της τάξης, του φύλου και του έθνους
Μέρος δεύτερο: Η αντιμετώπιση και ο αποκλεισμός των ατόμων με αναπηρία από το κράτος και την εκπαιδευτική κοινότητα / Κίνηση Χειραφέτησης ΑμεΑ : ''Μηδενική Ανοχή''
9μμ SYNTH-PUNK/POST-PUNK LIVE με:
ANTI (synth-punk)
Living Under Drones (experimental noise duet)
Cold i (post-punk)
μετά το live θα ακολουθήσει PARTY για την οικονομική ενίσχυση του ΑΚΝ
Σας περιμένουμε !
Δευτέρα 20 Μαρτίου 2017
Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών: Ενας αιώνας ζωής...
Έναν αιώνα ζωής συμπληρώνει φέτος το Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών και γιορτάζει με μια μεγάλη έκθεση του πλούσιου αρχειακού υλικού του, στο Πολιτιστικό Κέντρο «Μελίνα Μερκούρη», από την Δευτέρα 13 Μαρτίου.
Γενιές ολόκληρες ηθοποιών πάλεψαν για την τέχνη και το ψωμί, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις και δείχνοντας το δρόμο στους μελλοντικούς συναδέλφους τους, να διεκδικήσουν τους όρους ύπαρξης και λειτουργίας της καλλιτεχνικής έκφρασης που δεν σιωπά, δεν υπνωτίζει, δεν κλείνει τ’ αυτιά και τα μάτια στα προτάγματα των καιρών.
Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017
Π.Μ.Σ.: Έκτακτη Σύσκεψη για το ζήτημα του Δ.Π.Υ.
«ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ»
9/3/2017
Συνάδελφοι,
Η κυβέρνηση φαίνεται ότι θα προχωρήσει άμεσα στην υπογραφή νέας συμφωνίας
με τους ‘θεσμούς’ για την ολοκλήρωση της δεύτερης αξιολόγησης. Η
συμφωνία θα περιέχει νέα σκληρά μέτρα που θα αφορούν τη φορολογία, το
ασφαλιστικό, τις συντάξεις, τα εργασιακά κ.α. Τα μέτρα δε θα έχουν
βραχυπρόθεσμο ορίζοντα, αλλά θα πηγαίνουν πολύ πέρα από το 2020. Στην τελευταία συνεδρίαση του Διοικητικού
Συμβουλίου μας συζητήσαμε πλευρές που αφορούν τα Δελτία Παροχής Υπηρεσιών και
καταλαβαίνουμε ότι υπάρχουν πολλά ζητήματα που ανοίγουν, στην περίπτωση που η
κυβέρνηση υποχρεώσει τους μουσικούς με Δ.Π.Υ. να
πληρώνουν τις ασφαλιστικές εισφορές σαν ελεύθεροι επαγγελματίες.
Πέμπτη 9 Μαρτίου 2017
Ταξίδι στην Παλαιστίνη: Δυτική Όχθη
Άπατρις
To ASHTAR THEATRE είναι μια παλαιστινιακή ΜΚΟ, η οποία προάγει μέσα στην Παλαιστίνη το πολιτικό θέατρο και προσπαθεί να φέρει θεατρικές ομάδες και ανθρώπους από το εξωτερικό. Για εκείνους, το να έρχεται κόσμος από το εξωτερικό στην Παλαιστίνη είναι άκρως σημαντικό για δύο λόγους: 1. Γιατί θεωρούν ότι με αυτό τον τρόπο διαδίδεται προς τα έξω η εμπόλεμη κατάσταση που βιώνουν και γνωστοποιούνται οι αυθαιρεσίες του Ισραήλ. 2. Διότι έχουν την ευκαιρία να επικοινωνούν πολιτικά, πολιτισμικά, κοινωνικά με ανθρώπους του εξωτερικού. Αυτό είναι σημαντικό, γιατί στο μέλλον έχουν την ευκαιρία να ταξιδέψουν εκτός της Παλαιστίνης μέσω κάποιου θεσμικού πλαισίου, μιας και οι Παλαιστίνιοι δύσκολα βγαίνουν εκτός της χώρας τους αν δεν υπάρχει κάποια οργάνωση ή κάποιος θεσμικός φορέας, που να επεξηγεί τους λόγους του ταξιδιού τους.
Τον Ιούλιο του '16, μέλη των ομάδων Θεάτρου του Καταπιεσμένου συμμετείχαν σε ένα θεατρικό εργαστήρι στη Δυτική Όχθη. Περιέγραψαν το ταξίδι τους και αυτά που βίωσαν εκεί στο παρακάτω κείμενο
ΠΩΣ ΒΡΕΘΗΚΑΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)