Σταυρούλα Δομούζη (Το περιοδικό)
Παρακολουθώντας το δημόσιο διάλογο
που ξεκίνησε με αφορμή την αμφιλεγόμενη συνεργασία του Τζίμη Πανούση με
τον Γιάννη Αγγελάκα, την Κατερίνα Στανίση και τον Σωκράτη Μάλαμα,
παρουσιάζει ενδιαφέρον η σύγκριση της συγκεκριμένης[i] καλλιτεχνικής παραγωγής του Τζίμη Πανούση με τα τραγούδια του ελληνικού χιπ-χοπ συγκροτήματος «Social Waste»,
στη βάση ενός, ίσως και μοναδικού, κοινού στοιχείου τους: την άσκηση
πολιτικής και κοινωνικής κριτικής μέσω της τέχνης κατά την περίοδο
όξυνσης της κρίσης στην Ελλάδα.









